Με αφορμή το προτζεκτ “γνωρίζω τη πόλη που μένω “επιλέξαμε να κλείσουμε τη σχολική
χρονιά 2024 -2025 παίζοντας.
Έτσι οργανώσαμε ένα διαφορετικό κυνήγι θησαυρού το οποίο έλαβε μέρος στη περιοχή
γύρω από το σχολείο. Γονείς και μαθητές συμμετείχαν στο παιχνίδι και όλοι μαζί
διασκεδάσαμε , γελάσαμε και ευχηθήκαμε καλό καλοκαίρι!!